2009. január 22., csütörtök

Új blog: A magyar Genezis

A mai napon arra vetemedtem, hogy egy új blogban írjam meg mindazt, ami nemzetünk történelméről tudok, gondolok, vagy csak sejtek. Különösen az őstörténetre fektetem a hangsúlyt, hiszen ez az a kor, amiben úgy hiszem legjobban otthon vagyok. A későbbiekben esetleg sor kerülhet késő középkori, újkori események feldolgozására is. Majd látjuk.

Stroll Wagabond szintén az én alteregóm. Ő úgy tíz esztendeje születet, no nem blogként, hanem "művészi - akkor világfájdalmas - énem szellemeként kormányzott magánéleti és egzisztenciális válságomon át. Túléltem, hiszen itt vagyok, de hálátlan lennék, ha elfelejteném Stroll Wagabondot, sőt a legnagyobb hálátlanság az lenne, ha szép csendesen hagynám kimúlni őt. Ezért a másik blogban - http://strollwagabond.blogter.hu/ - él és virul. Ő az álmodozó, olykor fájdalmas énem.

Fogyasszátok egészséggel midkettőt!

Nincsenek megjegyzések: