2010. október 19., kedd

Zsoltárok könyve


Miért csüggedsz el lelkem,és miért nyugtalankodol bennem?
Bízzál Istenben, mert még hálát adok néki,az én szabadítómnak és Istenemnek.

Ítélj meg engem óh Isten! és oltalmazd meg ügyemet az irgalmatlan nemzetség ellen; az álnok és hamis embertől szabadíts meg engem.

Hiszen te vagy oltalmam Istene.
Miért vetettél hát meg engemet? Miért kell gyászban járnom ellenség háborgatása miatt?

Küldd el világosságodat és igazségodat, azok vezessenek engem; vigyenek el a te szent hegyedre és hajlékaidba.

Hadd menjek be Isten Oltárához, vigasságos örömömnek Istenéhez,és hadd dícsérjelek téged Isten, én Istenem!

Miért csüggedsz el lelkem,és miért nyugtalankodol bennem?
Bízzál Istenben, mert még hálát adok néki, az én szabadítómnak és Istenemnek.

Nincsenek megjegyzések: